dinsdag 7 februari 2012

Mooie Looks in Pan Am

Ik ben opnieuw geobsedeerd door een nieuwe serie: Pan Am. Het is alweer een tijdje op de nederlandse tv, maar ik begin het iedere week leuker te vinden! Hun kledingstijl, perfecte haar en ook perfecte make-up, zijn echt geweldig! Ik blijf altijd maar naar de eyeliner van Kate kijken. Oh zo perfect mooi. Kijk je mee naar watvoorbeelden?


De Make-up looks zijn wel vrij basic en naturel en ik kon ook niet echt supergoede foto's vinden waar de make-up heel duidelijk te zien is. Wel zie je op deze foto's heel goed de blush en lipstick en dat is ook wat de looks heel erg mooi maken. Kate is qua make-up mijn favoriet.

Zitten jullie ook elke maandagavond voor de buis om Pan Am weer te volgen?

With love,
Amber

bron foto's: http://beta.abc.go.com/shows/pan-am/photos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten