maandag 2 juli 2012

Birthday FOTD/OOTD


Ik vind het leuk om mezelf op te tutten, maar met feestsdagen maak ik daar altijd meer werk van. Zo ook op mijn verjaardag. Zo had ik een supermooie jurk bij H&M gekocht die ik met mijn 1.65 m een stuk kleiner had laten maken. Mijn make-up heb ik gewoon zelf gedaan. Mijn ogen heb ik opgemaakt in de zelfde kleuren als mijn jurk. Benieuwd naar foto's?







Zo eerst mijn FOTD. Wat heb ik gedaan? Op mijn gezicht heb Clinique Moisture Surge Tinted Moisturizer dat genoeg dekking voor mijn huid geeft. Essence Sun Club bronzingpoeder op mijn gezicht en Sleek Rose Gold blush op mijn wangen. Benefit Highbeam op mijn jukbeenderen. Qua ogen, is het best simpel: Een shimmer roze kleur uit het Sleek Oh So Special palette op de eerste helft van mijn bewegend ooglid. Een oranje kleur uit het P2 Color Fusion eye palette ernaast. Een shimmer bruine kleur uit het Oh So Special palette en een hightlighter uit de P2 Color Fusion onder mijn wenkbrauw en mijn binnenste ooghoek. Gelliner en Mascara maken het af. Op mijn lippen draag ik Catrice Colour Show lipgloss in de kleur Oh So Chic.







Dress H&M
Shoes H&M
Ring Amor
Watch Quartz
Nailpolish Rimmel - Cocktail Passion

Ik vond het een heerlijke dag! 'S middags vierde ik het voor familie, 's avonds gaf ik een groot feest voor vrienden. Ik zie tegenwoordig veel op blogs dat bloggers hun verjaardag cadeautjes laten zien. Ik ga dit niet doen omdat ik het zo "kijkmijnoumetalmijncadeautjes" vind. Toch wil ik wel iedereen bedanken :)

With love,

Amber



Geen opmerkingen:

Een reactie posten