vrijdag 13 juli 2012

De Allerleukste Panda Filmpjes

Ik ben weg van panda's. Het zijn zulke lieve, schattige, leuke beren dat één van mijn grootste wensen is om er eentje in real life te zien. Ik vind het dan ook geweldig om panda filmpjes op Youtube te kijken. De leukste heb ik voor jullie uitgekozen.








Ooooo, ik kan alleen maar lachen van dit filmpje. Baby panda's die van een glijbaan glijden. Zo cute.


Waarschijnlijk de meest bekende: The Sneezing Baby Panda.


Aaaah, arme panda.


Hoe lief?! Baby panda's op een hobbelpaard!


Als jullie nog niet van de vorige video's gesmolten zijn, dan waarschijnlijk bij deze: Moeder panda knuffelt met haar baby.


Tot slot één van de leukste reclames ooit gemaakt voor een Indiaas kaasmerk. Zeg nooit nee tegen een panda!

Een heerlijk zoete post voor vandaag. Geniet van je dag en van panda's!

With love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten