donderdag 15 november 2012

Clinique Make-up pakket



Clinique make-up is fijn. Fijn voor gevoelige oogjes, fijn voor gevoelige huidjes, fijn in gebruik en fijn om naar te kijken. Helaas is Clinique make-up niet zo fijn voor de portemonnee  Clinique valt toch wel onder de High End merken. Toch kon ik deze set niet laten liggen. Een prachtige set met daarin zes fullsize producten. Ik heb alles uitgeprobeerd en swatches gemaakt.








De producten zitten in een mooi roze toilettasje en zoals je ziet is bijna alles full size. Alleen de Moisture Surge Extended Thirst Relief Gel-Crème niet. Verder zit erin: de High Impact mascara, een bruin oogpotlood, een mascara voor de onderwimpers, een oogschaduw palette en een Chubby Stick.

Colour Surge Eye Shadow







Ik begin met misschien wel het mooiste product van de set: Een prachtig oogschaduw palette (dat rijmt). De buitenkant ziet er al mooi uit, maar de kleuren van de oogschaduw zelf zijn ook prachtig. De pigmentatie is een beetje Meh, maar als je een beetje moeite doet, kun je een geweldige ooglook ermee maken.

High Impact Mascara/Bottom Lash Mascara




Ook zaten er twee mascara's in de set. De eerste is de welbekende High Impact Mascara. Laat ik maar gelijk zeggen wat ik er van vind: Dit is echt de fijnste mascara die ik in tijden gehad heb. Volume, krul, scheidt de wimpers mooi, precies hoe een goede mascara hoort te zijn. Ook fijn is dat het er zo opzit. Je beweegt het borsteltje over je wimpers en het zit er gelijk op. Ja, ik ben fan!

De andere mascara die erbij zat is echt een leukertje. Met het inimini borsteltje is deze mascara ideaal voor de onderste wimpers of wimpers waar je moeilijk bij kunt komen. Met een leuke bloemenprint op de huls is ook dit een favorietje.

Cream Shaper For Eyes




Wat zou een make-up set zijn zonder oogpotlood? Het oogpotlood dat erbij zit, is de Cream Shaper For Eyes. Een prima oogpotlood die makkelijk uit te smudgen is. Super handig voor als je smokey eyes wilt maken! Het potlood is bruin en is mooi voor als je blauwe ogen hebt. 

Chubby Stick



Overal waar je kijkt zie je tegenwoordig de chubby sticks: Op tv, in tijdschriften, in bushokjes, you name it. Ik was dan ook benieuwd naar deze lippenbalsems. Voor als je de chubby sticks niet kent; het is een lippenbalsem in een potloodvorm en geven een zacht kleurtje. De pigmentatie is dan ook niet al te best, maar voor een mooi glansje is de chubby stick erg fijn. Dit is de kleur Watermelon en ik had gehoopt dat hij naar zijn naam zou smaken, maar in plaats daarvan heeft de Chubby Stick beeje een muf  smaakje. Maar ach, dat is Clinique. Aan de producten is geen parfum toegevoegd en dat is dan wel weer goed.

Moisture Surge Extended Thirst Relief


Als laatste zat er ook nog een tubetje Moisture Surge Extended Thrist Relief bij. Een super fijne crème met een gel substantie, daardoor trekt hij ook nog eens heel snel in. Mijn huid voelt daarna super zacht, maar ook heel glad aan. Ik denk dat dat door de siliconen komt die erin zitten. Als je siliconen in producten liever vermijdt, is het niet echt een crème voor jou, maar ik vind het een hele fijne crème.

Zo, dat waren alle producten alweer. De mascara vind ik het meest fijn van alles en zou ik zelfs wel opnieuw willen. De set kocht ik trouwens bij de DA drogist en kostte €42,35. Een prima prijsje, want alle producten zijn bij elkaar een stuk meer waard. Deze week zal ik ook even een FOTD zodat je kunt zien hoe alle producten er op het gezicht uitziet. Ik ben fan van Clinique!

With love,
Amber



1 opmerking: