zondag 10 juli 2011

Concertfotografie: Go Back To The Zoo in het Vondelpark

Soms moet je iets ervaren waarvan je later denkt: 'Ja, dat wil ik!'. Dit had ik vorige week zondag. Go Back To The Zoo gaf een gratis optreden in het Vondelpark en ik mocht foto's maken met mijn vaders camera. We stonden helemaal vooraan, tegen het podium, dus een goede plek had ik zeker. Anyway, ik ben zeer trots op het resultaat. Kijken jullie mee naar de foto's?









Voor de rest kunnen jullie naar mijn picasa album: Go Back To The Zoo @ Vondelpark

Na Go Back To The Zoo zijn we door gereden naar Purmerend, want daar trad Di-rect op het reuringfestival op. Hier heb ik ook foto's van gemaakt, deze plaats ik later.

Kunnen jullie ook zo genieten van concertfotografie?

With love, Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten