donderdag 30 juni 2011

Swatch Essence U rock! Eyeshadow Palette

Woehoe, eindelijk heb ik hem in huis! Het Essence You Rock! Eyeshadow palette. Waarom ik hem wil weet ik niet, zo'n goede ervaring heb ik niet met essence oogshaduw, maar de kleurtjes zijn gewoon te mooi. Kijk je mee naar de swatches en fotd's?
100_3263

 100_3265
100_3267
Zoals je kunt zien is de ogenschaduw niet echt heel goed gepigmenteerd. Niet dat je dat je dat moet verwachten voor de prijs, dit palette kost namelijk maar 3,99! De taupe kleur rechts boven en de chocola bruine kleur links onder zijn echt mijn favorieten. Die zijn dan ook weer beter gepigmeneerd. De Turkooise is na een paar laagjes ook heel mooi, maar je moet er dus wat meer van gebruiken. Ook de highlighter kleur in het midden van boven staat super mooi onder de wenkbrauw. 
100_3279
Eye of the day, mijn excusses voor de crap-kwaliteit. Mijn camera is kapot gegaan en ik heb nog steeds geen nieuwe. Nu heb ik een oude waar de macro functie niet echt meer op werkt.
Ik had ook nog een full-face foto maar die voegt hij maar niet aan het bericht toe. Anyways, ik heb de turkooise kleur op mijn ooglid, de creme kleurige highlighter op mijn wenkbrauwbot en de taupe in mijn crease. Nogmaals sorry voor de crappy kwaliteit, ik baal hier echt van, ik wil jullie natuurlijk mooie foto's geven. Het oogpotlood heb ik ook op en wat is dit een heerlijk potlood. Heel zwart en lekker creamy. Het kwastje heb ik ook uitgeprobeerd, maar er komt amper oogschaduw op. Het sponsaplicatortje daarin tegen, is heel handig om de highlighter aan te brengen en dat terwijl ik helemaal niet van spons aplicators hou!
Al met al vind ik het een prima palette voor 3,99. Het kost bijna niks en de pigmentatie van sommige kleurtjes zijn nog best goed. Als je in de kruitvat bent, zou ik zeker even kijken want je kan er hele leuke dingetjes mee doen.
With love, Amber

1 opmerking:

  1. Hele mooie ooglook! Ik zat in de kruidvat nog te twijfelen om deze te kopen..

    Je hebt echt een supermooie header & lay-out!
    Ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen