maandag 21 november 2011

NOTD: Konad met Rhinestones

Zo, weer even creatief gedaan met Konad. Ik had eindelijk Rhinstones gekocht (voor 2,99!) en had gewoon weer eens zin om te 'nailarten'. Als basis kleurtje heb ik Essence multi dimension in de kleur 55 spot on (geen idee of die nog bestaat) gebruikt. Ik heb de witte stempellak van Konad en imageplate m36 gebruikt. Als kers op de taart heb ik ook nog op een paar nagels een rhinestone geplakt, niet op ieder, want ik was bang dat dat to much zou worden.





Oké, nu ik het terug zie, ziet het er niet zo super prachtig uit. Het "3D-effect" met het Rhinestone bloemetje op het Konad bloemetje vind ik wel erg tof. Toch werkte Konad niet echt lekker mee gister. Bij mijn rechterhand ben ik op bijna iedere nagel uitgeschoten (de foto is mijn linkerhand.) Het lukt me gewoon niet zo goed. Oefening baart kunst, dat zeggen ze over alles, dus dan zal het met dit ook wel het geval zijn.

With love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten