dinsdag 6 maart 2012

FOTD: Orange and Brown.

Toen ik het mooie P2 palletje in Aken kocht, kocht ik niet wachten om hem gelijk uit te proberen. De oogschaduws verschillen heel erg qua pigementatie, de één is absoluut beter gepigmenteert dan de andere. Anyway, de look die ik erbij gemaakt heb:



Ja, ik heb een beetje gemorst (later weggehaald) en ja mijn haar zit niet. Ik had ook mijn nieuwe Essence Gelliner gebruikt, maar ik vind gelliners wel een beetje lastig werken. Misschien gaat het later beter. Daarnaast heb ik een blush van de Etos gebruikt waar het etiket af is en ik heb dus geen idee welke kleur het is. Ook heb ik de Rimmel Vinyl Max Lipgloss in de kleur Ledgend op mijn lippen.

Wat heb ik nou precies gedaan?
Ik heb eerst de oogschaduwbasis van essence gebruikt en mijn wenkbrauwen bijgetekend. Daarna begon ik met de oranje kleur op mijn hele bewegende ooglid aan te brengen. Ik bouwde het mooi op in een paar laagjes. Toen heb ik de bruine kleur in mijn arcadeboog aangebracht, die was super gepigmenteerd. Ik vond hem iets te donker dus heb ik alles geblend met een highlighter. Als laatste heb ik de highlighter op mijn wenkbrauwbot aangebracht en in mijn binnenste ooghoek. Daarna heb ik met de gelliner een streepje boven mijn wimpers getrokken en een mini-wing gemaakt. Een paar laagjes mascara and done ;)

With Love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten