zondag 4 maart 2012

Shoplog Zuid-Limburg

Al tijdens mijn weekendje weg had ik al besloten een filmpje te maken. Deze shoplog komt kort na die van de Huishoudbeurs en een shoplog leek me wel gemakkelijk voor mijn eerste filmpje. Helaas kwam het er gewoon een hele tijd niet van, ik was niet lekker en daarnaast ook nog eens druk. Daarom heb ik toch maar foto's gemaakt. Maar, ik wil heel erg graag een filmpje opnemen binnenkort, alleen weet ik nog niet waarover :)

Dusss, hier dan de shoplog!


Laat ik beginnen met dit Rituals pakketje dat we bij ons hotel mee konden boeken. Voor 5 euro stond dit pakketje op onze kamer klaar, heerlijk!


Aaaah, de make-upjes die ik gekocht heb. Gelliner + kwastje van essence, P2 color fusion eye palette in 010, een p2 lakje in de kleur 601 good luck!, Catrice Genius in the Bottle lakje, Essence Magnetic lak in de kleur love potion en een oogschaduwbasis van Essence.


Dille Pastilles, Labello Vitamin Shake in de smaak cranberry & raspberry (smaakt naar die rode fruitella, no kidding), Carmex lippenbalsem, melk en honingmasker voor 45 cent(!) en l'oréal perfect clean facewash voor de droge huid.


De cd van Lykke Li voor maar 6,66, Hoera!


Leuke schoentjes!


Honey I Washed the Kids Soap van Lush.


Een wintervest met een truitje eronder. Hij is best wel dik, maar kan dit voorjaar gewoon voor buiten. Hij was behoorlijk afgeprijsd en stond heel leuk, dus vooruit dan maar :)


Psst, dit vestje heb ik gewoon in Haarlem gekocht. Ik had in Maastricht een jurk bij de Sting gekocht, maar vond hem uiteindelijk best duur en heb hem toch gebracht. Toen ik dit vest voor 15 euro bij de Sting zag liggen heb ik de jurk omgeruild voor dit vest.


Super leuk preppy jasje, dat ik ook voor een tientje in de sale zag liggen. Ik zocht al die tijd een jasje dat Kate van Pan Am. Hij is niet helemaal hetzelfde, maar ach ik ben allang blij met dit jasje. De blouse eronder stond er geweldig leuk bij en kocht ik ook voor een tientje bij de H&M.

Nou dit is wat ik gekocht heb tijdens mijn weekendje weg. Als jullie nog ergens benieuwd naar zijn (Swatches, reviews, enz) hoor ik het natuurlijk graag.

With Love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten