woensdag 8 augustus 2012

Fotoverslag: Zuid-Limburg/Parijs


Hoi iedereen! Ik ben al weer een weekje terug in Haarlem, maar heb nu eindelijk alle foto's verzameld voor het fotoverslag. Een behoorlijk lange dit keer omdat ik naast een paar dagen Zuid-Limburg ook Parijs heb bezocht. We hebben zo niet normaal veel gedaan! Een rustdagje zat er voor ons niet in. We gingen iedere dag de hort op. Benieuwd wat we gedaan hebben?







Geweldig Zuid-Limburgs Landschap




Mondo Verde, een super gaaf park met tuinen, vogels, dieren en attracties. Ontzettend leuk park! Echt een aanrader!


Oh my god, dit uitzicht!!


Groetjes uit Japan!


Ook waren er dino's te vinden in Mondo Verde.


Plons!



Maaspics!



Prachtig verlaten kasteeltje in Gulpen. Bijzonder...


Jaaaa, Parijs! Montmartre is mijn favoriete plek in Parijs! Het is daar zo leuk! Met letterlijk als hoogtepunt de Sacre Coeur!


Heerlijk Franse croissants en koffiebroodjes eten :)


Het uitzicht blijft iedere keer adembenemend!


De metro in Parijs is zo fun!



Hebben we nou een Banksy in Parijs gespot? Of verpest ik nu het ego van een andere straatkunstenaar?


Zo mooi 's avonds!


Wauw! Een trap vol met swarovski stenen!


Wie raad in welke winkel ik ben?


En welke über-bekend warenhuis is dit?


Chillings in the park.

Wat heerlijk om al mijn vakantiefoto's weer terug te zien! Ik heb heimwee! Gelukkig heb ik nog iets te goed deze vakantie. Iets wat nu wel heel dichtbij komt. Kun je het al raden? Een festival? Iets met een L? Iets in de polder? Ja, je komt in de buurt ;)

With love,
Amber








Geen opmerkingen:

Een reactie posten