woensdag 1 augustus 2012

Shoplog Zuid-Limburg/Parijs

Shoplogs, ik ben er gek op! Zowel om te lezen als om te kijken. Ik heb afgelopen week heerlijk geshopt in Zuid-Limburg, Aken en Parijs. Benieuwd?





Maastricht



Bij de Kruidvat in Maastricht kocht ik een nieuw scheermesje en daarbij kreeg ik een gratis handdoek. Ook kocht ik een paar haarelastiekjes omdat ik er niet zoveel had meegenomen voor op vakantie. Ook kocht ik de Clinique Moisture Surge Tinted Moisturizer bij de Douglas. Ik had heel veel Douglas kaarten voor mijn verjaardag gehad en ik had proefjes van deze crème wel eens gehad en ik vond hem heel erg fijn! Bij mijn favoriete winkel in Maastricht "Dare in Dono" kocht ik dit prachtige oozoo horloge.

Aken


Ik heb wel eens eerder verteld hoe fijn Aken is om te beautyshoppen. Daar heb ik natuurlijk goed gebruik van gemaakt. Van links naar rechts: Got2b volumepoeder, Algemarina droogshampoo, Elnett, Olaz Facewash en Balea tonic. Achter zie je nog stabilo's die je in Aken een stuk goedkoper kunt krijgen. Vooraan zie je een Lipsmacker in colasmaak in een super cute coladopje. Carmex lippenbalsem als back-up omdat ik hem zo fijn vind en een masker van Balea. Voor dit alles was ik nog geen 20 euro kwijt.


Make-up is ook een stuk goedkoper en ze hebben veel meer budgetmerken. Ook de limeted editions van Essence of Catrice zijn vaak anders. Zo kocht ik een prachtige ombre blush van de Miami Roller Girl collectie. Ook kocht ik een topcoat van RL Young en een concealer palette van hetzelfde merk. Een blush van Catrice en een lipgloss van Manhattan. 

Parijs


Zo en dan nu de Shoplog van de Ultieme Shopstad. Als eerste wilde ik perse naar de markt in Parijs. Ik ben even vergeten hoe hij heet, maar daar was ik wel eens eerder geweest met school. Ik wist dat ze daar echte All Stars verkochten voor 35 euro. Ik wilde eerst de zwarte maar twijfelde of ze niet te mannelijk waren en toen ik tegen dit paar aanliep, was ik verkocht! Net zo als deze All Stars, want dit was het enige paar en ook nog eens precies in mijn maat. Yes, meant to be.


Dit truitje kocht ik in de Sale voor 15 euro bij Promod, een super leuke winkel!


Ik ben naar de Sephora op de Champs-Élysées geweest en Oh My Goodness, wat een paradijs! Die Sephora was zo ongelofelijk groot dat sommige schappen dubbel waren! De Sephora in Frankrijk is over het algemeen een paar euro goedkoper en ik kocht dan eindelijk de geroemde rounded crease kwast en een leuke nagellakremover. In het oranje potje zin namelijk een sponsje doordrenkt met remover en een gat. Hier steek je je vinger in en bij een paar keer draaien is alle nagellak verdwenen, Ideaal! Oh, en dan nog even dit: de verkoopsters bij de Sephora zijn allemaal een stel ongeïnteresseerde dozen. Misschien moeten ze maar op bezoek bij een Nederlands filiaal om te kijken hoe klantvriendelijkheid hoort te zijn?


Onderweg naar de Sacre Coeur kwamen we een OPI winkel tegen. We moesten even binnen kijken en daar kwam ik dit setje in de Sale tegen. Hij werd 12,85 uiteindelijk en dat is niet duur voor twee OPI lakjes en een toilettasje. Ik kreeg er van de aardige verkoopster nog een mini bij. Verder kocht ik Suck it and See van Arctic Monkeys en een supercheap Eifeltorensleutelhanger van 50 cent waarmee je bijna letterlijk mee doodgegooid wordt in Parijs.

Zo, dat was het. Ik ben echt super super super blij met mijn spullen! Als jullie ergens reviews van willen zien hoor ik het graag!

With love,
Amber


2 opmerkingen:

  1. Die nagellakremover hoor ik vaak over. Kan hem helaas nooit echt vinden in een simpele drogisterij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die ik heb is alleen te koop bij Sephora, maar ik weet dat Bourjois ook iets soort gelijks heeft. Die zullen ze wel bij een gewone drogisterij verkopen ;)

      Verwijderen