zondag 13 januari 2013

Kiko Colour Seduction Eyeshadow Palette


Laatst liet ik mijn gekochte Kiko spulletjes al zien, maar over dit palette moest ik toch echt even een artikel wijden. Man o man, ik hou van dit palette!





Om het doosje zit een fluwelen hoesje, net zoals je dat ziet bij high end merken als Dior of Chanel, staat dus chique! Het doosje is zelf ook prachtig. Ondanks het van plastic is, heeft het een mooie metallic goud zilveren  kleur. Mooi design erop, qua uiterlijk krijg dit palette al een dikke vette 8+





... en de binnenkant krijgt van mij een 10. Hoewel ik veilig voor aarde tinten heb gekozen, vind ik ze allemaal prachtig. Dat komt waarschijnlijk door de geweldige glans. Het ziet er erg mooi uit in het doosje, maar nu  nog het belangrijkste, de swatches. Zou de pigmentatie dan ook een beetje goed zijn?


Nou, de pigmentatie krijgt ook gewoon een 10 hoor. Dat komt neer op een gemiddelde van 9,6. Zo doen we dat, Patty. Op de swatches lijken de eerste en de laatste kleur erg op elkaar, maar in het echt is de eerst kleur erg donker. De pigmentatie is verder perfect. De oogschaduws zijn hierdoor wat kruimelig, waardoor je een beetje voorzichtig moet zijn, maar ik vind dat niet echt een minpunt. 




De ooglook die ik erbij gemaakt heb. De oogschaduw glanst super mooi. Het enige nadeel van dit doosje: Ik had er wel graag een highlighter kleur in gezien. Op zich vind je die genoeg in andere oogschaduw doosjes, maar toch is het voor het gemak jammer. Verder ben ik dolenthousiast over dit palette (joh).


Het Kiko Colour Seduction Eyeshadow Palette heb ik dus bij Kiko gekocht. Helaas zit er geen Kiko in Nederland, maar mocht je binnenkort in het buitenland zijn, zou ik toch een kijkje nemen bij deze winkel. Volgens mij was dit palette limited edition en kocht het voor negen euro in de Sale. Als je snel bent, ligt er vast nog wel eentje op je te wachten.

With love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten