donderdag 10 januari 2013

Shoplog CentrO Oberhausen



Nog niet zo heel lang geleden ben ik met een vriendin naar het grootste winkelcentrum van Europa geweest: CentrO in Oberhausen. We gingen met de bus voor de speciale kerstmarkt die er toen was, maar eigenlijk wilden we gewoon het winkelcentrum in. En wat hebben we het gezellig gehad! In CentrO was ik wel eens eerder geweest, maar kon toen niet slagen, dit keer heb ik gelukkig wel wat leuke dingen gekocht, kijk je mee?









Dit is wat ik aan kleding gekocht heb: een super leuk Noors vest van de H&M, een super warme trui van de C&A, die ik nog niet gedragen heb, want zo koud is het de afgelopen tijd nog niet geweest. Als laatste kocht ik nog een heel erg leuk jurkje. Mijn nieuwe favoriete jurk.


Sjaal nummer 532... Ik kan nooit genoeg sjaals hebben. Toch was ik nog opzoek naar een hele mooie bordeaux rode sjaal en die heb ik gevonden.


Als Beautylover wil ik al heel erg lang naar de Kiko, een buget beautyshop uit Milaan. Heel erg budget vond ik de Kiko niet (ongeveer dezelfde prijsklasse als Rimmel, maar niet zo duur als L'oreal). Ik keek mijn ogen uit in de Kiko. Wauw, wat een prachtige winkel met prachtige producten! Ik wilde alles wel meenemen! Ik heb mij ingehouden en kocht een mooi lakje en een prachtig oogschaduw pallet, die ik later laat zien.


Drugstore spullen! Eigenlijk best wel weinig dit keer, maar ik was dit jaar uh, vorig jaar natuurlijk al een paar in Duitsland geweest. Ik heb een nieuwe tonic gekocht, want mijn oude was bijna op en deze van Balea beviel me erg goed. Goedkoper dan een blikje cola (89 cent), maar droogt mijn huid niet uit, fijn.

Wat wij gierige Nederlanders vaak in Duitsland kopen: Haarverf. Haarverf is in Duitsland ongeveer zo'n vier keer goedkoper dan in Nederland, dus besloot een pak mee te nemen. Ik vind de haarkleur van Ivy uit Gossip Girl geweldig en was benieuwd hoe het mij zal staan. Ik heb het nog niet aangedurfd.

Nog wat make-up! Een Eye Liner pen van Catrice (is iets goedkoper in Duitsland) en een Finish Powder van P2.

En toen moesten we als de wiedeweer terug naar de bus en gingen we alweer naar huis. CentrO is echt een aanrader voor shoplovers als ik. Wel zou ik er op eigen voet heen gaan, zodat je zelf kunt bepalen hoe laat je weer weg gaat. Oh, en neem geld mee, veel geld. Zou jammer zijn als je al die leuke dingen niet kunt kopen omdat je te weinig geld bij je hebt ;)

Heb jij wel eens geshopt in CentrO?

With love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten