vrijdag 23 september 2011

Shoplog Sephora 21-09-2011

Zo, prijzencircus ging deze week weer van start en sephora deed weer mee met de bekende 3 voor 10 actie, me like. Ik ben altijd wel enthousiast geweest over sephora make-up. Zien wat ik gekocht heb?


Jaja, hij zat lekker vol!


Dit heb ik uiteindelijk gekocht, 12 dingen, voor 40 euro. Ja, je kan goed tellen, ik ben mijn nagelstickers op de foto vergeten te zetten.






Laten we beginnen met de lipsticks. Ik heb opeens een koortslip gekregen, (geen idee hoe, ik heb geen gekke dingen gedaan zover ik weet) maar daardoor kon ik ze niet op mijn lippen swatchen helaas. Niet tof.


Dit is kleur S23, Funky Beige, een supermooie nudekleur.


Dit is kleur G02, Pink Lover, een kleur, waar ik al tijden naar opzoek was.


Links Pink Lover, rechts Funky Beige


Supermooie Baked Eyeshadow in kleur Blue Blood Nr 5


Kijk dan toch, wat een prachtige pigmentatie!


Duo Eyeshadow in Fresh Brown.


Nice hoor en de lichte kleur lijkt me een hele mooie highlighter.




Long-lasting eyeliner in kleur 08, Metallic Copper. Ik ben erg benieuwd naar deze manier van eyeliner met zo'n vilten puntje.



Blush Me Twice blush, die perfect is om te shapen. Het shapen heb ik nog niet helemaal door, maar het is ook een kwestie van oefenen.





Prachtige kleurtjes nagellak in kleuren 70 ( It's Time to Rock) en 67 (Moody Woman). Verschrikkelijk dekkend zijn ze niet, maar prachtig zijn ze wel.


Tof spul dit. Mijn foundation zijn er mooier uit als ik dit gebruik en het blijft ook nog eens langer zitten.


Ik hou van deze foundation, maar helaas heb ik de verkeerde kleur gepakt. Ik moest R30 hebben in plaats van D30, niet zo tof dus. Gelukkig kan ik hem best hebben, maar hij is niet zo mooi als R30.


Nagelstickers, ik ga deze dragen naar het huwelijksjubileum van mijn opa en oma :)

Dus, flink geshopt. Ik heb nog niet alles geprobeerd, ik kan niet wachten. De foundation van Sephora is echt wel heel erg fijn, dus die raad ik sowieso aan. Ook de primer is tof spul en ik ben altijd zeer te spreken over de nagellak van Sephora. Op de eerste foto zie je ook mascara, maar die wilde ik nog niet openmaken, want mijn oude is nog lang niet op.

En hebben jullie al van de Sephora actie gesnoept?

With love,

Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten