maandag 7 mei 2012

FOTD I Love Pink and Pink Loves Me


Ik hou van mijn Sleek Oh So Special Palette. Sinds ik hem heb, gebruik ik hem serieus iedere dag. Alles is perfect aan dit palette: de kleuren, pigmentatie en de hoeveelheid. Ja, de hoeveelheid, want met dit palette kun je zoveel kanten op. Het is ook zo leuk om ermee te spelen en andere oogschaduw kleuren erbij te pakken. Ik heb voor jullie een look gemaakt, die ik helemaal gemaakt heb met het Oh So Special palette.









Een kleurrijke ooglook die ook prima kan voor overdag, maar wat heb ik nou precies gedaan? Ik heb een oogschaduwbasis van Essence gebruikt, zodat de look goed op zijn plek bleef. Ik begon met de kleur Pamper in mijn binnenste ooghoek tot halverwege mijn ooglid. Daarnaast deed ik de kleur Ribbon tot mijn buitenste ooghoek. Wrapped Up mixte is met Celebrate en deed ik tot halvewege mijn crease. Alles goed blenden (vervagen) zodat het mooi in elkaar overloopt. Ik bracht voor meer roze nog wat Pamper en Ribbon aan en dat vervaagde ik weer. Onder mijn wenkbrauw deed ik Bow. Wrapped Up deed ik aan de buitenkant van mijn onderste wimperrand, daarnaast deed ik Pamper. Als laatste trok ik een dun lijntje met Essence Gelliner en maakte een kleine wing. Natuurlijk sloot ik af met mascara, maar mijn wimper hebben het niet meer. Welke beweging ik ook maak, welke mascara ik ook gebruik, het zit gewoon vreselijk en dat is vervelend.

Wel grappig om te zien trouwens, als je mijn eerste Face of the Day ziet, zijn het best wel saaie ooglooks waar heel slecht geblend is. Nu heb ik betere kwasten, betere en meer make-up en wow dat maar een verschil! Ik hoop dat jullie het een leuke post vonden en dat het duidelijk genoeg was. Ik kan het alleen beter uitleggen in een filmpje denk ik, maar ik twijfel nog over het opnemen daarvan. Misschien ooit :)

With love,
Amber

2 opmerkingen:

  1. Palet! Palette is Frans ;-)
    wel leuke post hoor :)

    x.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Schatje, iedere beautyblog zegt palette...

      http://www.bybg.nl/i-love-palettes.html

      Verwijderen