donderdag 3 mei 2012

Shoplog Londen

Dat het dagje Londen een zeer geslaagde dag was, hadden jullie natuurlijk van de week kunnen lezen. Vandaag laat ik mijn aankoopjes zien. Het is niet spectaculair veel. Ik was van plan om veel kleding te shoppen bij de New Look, Primark en Forever 21, maar bij de New Look zag ik niks leuks en we hadden geen tijd meer voor de Primark. Voor de hele Oxford Street heb je echt wel een hele dag nodig, zo groot is ie. Ook wilde ik wat dingen van NYX en Sleek bij een drugstore kopen, maar helaas, deze heb ik niet gezien in Oxford Street. Gelukkig ben ik wel geslaagd bij de Forever 21. Zucht, wanneer komt deze geweldige winkel naar Nederland?






Bij de Forever 21 heb ik twee superleuke jurkjes gekocht! Ik ben echt een jurkjes en rokjes mens. Ik draag ook vaak spijkerbroeken, maar de laatste tijd koop ik alleen nog maar jurkjes. Ik had er heel veel gepast, maar de maten verschillen heel erg bij deze winkel. Voor sommige dingen had ik een L nodig, en voor sommige dingen was een S groot genoeg. Ik wil graag wat bestellen op de webshop van Forever 21, maar twijfel nu of ik dat wel ga doen. Ook hadden ze een mooi kwasten setje voor 8 euro. Ik heb ze nog niet gebruikt, maar ze zijn in ieder geval heel zacht.


Lisa en ik wilden perse naar een platenzaak, omdat The Pierces wel bekend in Engeland is, dus ze zouden ook hun cd's moeten verkopen. En daar lag ie dan, You & I, voor maar 6 pond. Helaas hadden ze alleen die, anders had ik ook anderen meegenomen. Veel cd's in die platenzaak waren 2 voor 10 pond. Al heel lang wilde ik Humbug van Arctic Monkeys en Lungs van Florence + the Machine hebben, dus die nam ik ook mee.



Uit iedere stad waar ik kom, neem ik wel wat souvenirs mee. Als ik iets ga doen, of het nou een tripje naar de efteling of een reis naar tenerife is, ik neem een sleutelhanger mee. Mijn sleutelbos is dan al aardig groot, maar maakt graag plaats voor deze sleutelhanger. De I Love London trui wilde ik ook al heel lang en voor 15 pond, vond ik het toch wel mooi meegenomen.

Zo, dit waren mijn aankoopjes. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik meer zou kopen, maar ik heb me aardig weten in te houden. Ik wil snel terug naar Londen om los te gaan.

With love,
Amber


Geen opmerkingen:

Een reactie posten