dinsdag 1 mei 2012

Fotoverslag Londen

Wie mij op Twitter of Facebook volgt, weet dat ik van de week iets super tofs gedaan heb. Ik heb namelijk voor het eerst een stap op de Engelse bodem gezet. We zijn voor het eerst naar Londen geweest. We gingen met de Ferry naar Harwich waar we met de trein verder naar Londen gingen. We waren er maar voor een dag, dus we moesten onze tijd goed verdelen. Als echte toeristen moesten we gewoon alle highlights van Londen zien en als shoppers moesten we gewoon naar Oxford Street. We hadden niet alles gezien en we hebben onze trein terug ook maar net gehaald, maar het was een geweldige dag. S'avonds gingen we weer terug met de Ferry, maar alle vier wisten we zeker dat we terug wilden.



Onze Ferry was van Stena Line. Jeetje, wat schommelde die boot erg zeg! Lisa en ik rolden bijna onze bedden uit. Als je last van zeeziekte hebt, is met de boot naar Londen geen aanrader trouwens.

Alle nieuwe gebouwen zijn zeker net zo mooi als de oude.

St. Paul's Cathedral, prachtig.

The Londen Eye was Big!

En de Big Ben was ook prachtig.

Die tijdverschillen waren wel een beetje irritant. Even de klok goedzetten ;)

Bij het Buckingham Palace was het onwijs druk.


Maar we maakten wel de wisseling van de wacht mee, vet!

So call me maybe...

We waren op Piccadilly circus, maar de M&M store hebben we gemist, what a bummer!

Daarna gingen we shoppen en hebben we verder geen foto's meer gemaakt. Het was echt een geweldige dag. Jammer van de regen, maar het is hem vergeven. Mijn shoplog komt ook snel online. Hou mijn blog in de gaten.

With love,
Amber

2 opmerkingen:

  1. Mooi dat het zo leuk was! Natuurlijk weer hele mooie foto's en leuk geschreven :)

    BeantwoordenVerwijderen