donderdag 30 juni 2011

Shoplog Parijs

Wat zou Parijs zijn zonder shoppen? Niet tof, inderdaad. Gelukkig kregen wij van school ruime shoptijd en die heb ik mooi besteed.  We zijn gaan winkelen in Rue de Rivoli, een grote winkelstraat achter het Louvre, we zijn wat zijstraatjes ingegaan en hebben flink wat souvenirwinkeltjes bezocht. Beniewd wat ik gekocht heb?
DSC00789
Hiervoor ging ik: een I love Paris topje. Ze hadden ook T-shirts maar daar was de hals zo hoog van. Een topje is ook leuker in de zomer, vind ik.
DSC00791
Parijs verliet ik niet zonder baret.
DSC00790
Een groene sjaal! Ik was er al een tijdje opzoek naar en vond deze perfect :)
DSC00793
Een Fifi Lapin tas. Super handig voor naar het strand.
DSC00797
Hoe bijzonder is dit kleurtje nagellak? Binnenkort maak ik er een revieuw over.
DSC00799
Een heerlijk handcrèmetje.
DSC00804
Nieuwe schoentjes! Hier ben in toch zo blij mee! Handing voor concerten of festivals. Dit worden mijn nieuwe 'vies-maak schoentjes'.

Nou dat was het. Ik ben heel blij met mijn aankoopjes en ik zal binnenkort nog wel wat over Parijs posten ;)
With love, Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten