donderdag 30 juni 2011

Welkom

Hoi allemaal, welkom op Amber Brightside!
Mijn naam is Amber en zoals sommige van jullie waarschijnlijk weten, had ik een een blog: We love Mode, maar ik was niet tevreden over de naam. We love mode, het ligt dus vast dat ik alleen maar dingen over mode zou moeten schrijven en ik hou van mode, maar ook van muziek, fotografie, tv programma's, beauty, cupcakes en van alles eigenlijk. Hier wilde ik dus ook over schrijven. Ik heb lang nadacht of ik dit wel zou doen, aangezien ik dan zo'n iemand wordt die allemaal sites maakt en nooit iets afmaakt. Maar ik wil gewoon iedere dag iets posten en niet elke week iets. Over mode weet ik nog niet zoveel dat ik gelijk iedere dag iets kan posten dus ik besloot daar gewoon mee te stoppen.
De naam is een liedje van de killers (één van de beste) en heet eigenlijk mister brightside, maar ik heb er Amber van gemaakt. Ik ben tenslotte een meisje ;) Eerst zat ik te denken aan all these things i've done, een ander liedje van the killers maar dat vind ik gelijk weer zolang en totaal niet pakkend. Toen dacht ik verder in liedjes en kwam zo op de naam Amber Brightside!
In ieder geval: Heel veel plezier op mijn site. Ik zorg er trouwens ervoor dat ik een aantal dingen van We love mode hou, zoals de stijl van, steal the look en mijn shoplogs. Ik heb het idee dat deze dingen goed in de smaak vielen dus blijf terug komen zou ik zeggen. 
With love, Amber

1 opmerking:

  1. Goed dat je weer aan het bloggen geslagen bent! Kunnen we elkaar oppeppen als we geen zin meer hebben :P xx. sis

    BeantwoordenVerwijderen