donderdag 26 april 2012

FOTD Schoolgala + foto's

Gisteravond heb ik serieus de leukste avond van mijn schooltijd gehad! Waar iedereen op school 4, 5 of 6 jaar tegenop kijkt, zijn natuurlijk de eindexamens. Gelukkig is er ook iets om naar uit te kijken en dat zijn de examen gala's waar de meisjes in mooie jurken komen en de jongen in pakken. Daarnaast is het bijna bij iedere schoolgala traditie om in een mooie wagen aan te komen rijden. We konden de bus nemen, maar wij hebben iets veel leukers gedaan...






De producten die ik gebruikt heb!
1. Smoothing primer van Sephora bracht ik als eerste aan. Zorgt ervoor dat de make-up mooi op zijn plek blijft.
2. Daarna de foundation: Maxfactor Xperience Weightless Foundation.
3. Met mijn Realness of Concealness palletje van Bennefit heb ik de kringen onder mijn ogen minder gemaakt.
4. Daarna mijn gezicht wat geshaped met de Terra Bronzing Powder van de Hema.
5. Voor meer kleur op mijn wangen gebruikte ik de Sleek Blush in Rose Gold
6. Eye Shadow Base van Essence zodat mijn oogschaduw niet in de lijntjes gaat kruipen
7. Wenkbrauwen bijtekenen met de matte bruine oogschaduwkleur van Women's Secret
8. Op mijn bewegend ooglid de lichtgrijze kleur van Manhattan Perfect Eyes Eyeshadow
9. In mijn buitenste ooghoek en een beetje in mijn crease de kleur Glitz uit het Sleek Oh So Special pallet.
10. Over de lichtgrijze manhattan oogschaduw de zilvere glitter oogschaduw van Sephora (blue blood N5)
11. In mijn binnenste ooghoek Catrice I Trust Stardust (160)
12. Onder mijn wenkbrauwen Bow van Sleek Oh So Special
13. Aan de binnenkant van mijn onderwimperrand heb ik Bourjois Khôl & Contour in de kleur 13 Argent Créatif
14. Aan de buitenkant van mijn onderwimperrand draag ik Exaggerate Waterproof Eye Definer in de kleur Noir
15. Als laatste de Sephora Full Action Mascara

Stom stom stom. Ik ben de eyeliner van Catrice vergeten op de foto te zetten, maar die had ik boven mijn wimpers. Ook droeg ik de Kate Moss lipstick van Rimmel in kleur 01. Krullen had ik gezet met een krultang.

Dan nu de foto's van het gala en de... Limo! Ja, we hebben het gedaan. We hebben een limo gehuurd en in die limo was het natuurlijk lachen, gieren, brullen. Harde muziek, uit het raam hangen, champagne, ja, we hadden het allemaal.


Even poseren voor vrienden en familie.

Instappen maar!

De limo zag er van binnen ook heel tof uit.


Daar gingen we dan.


Champagneeee

En toen zaten er twee andere limo's achter ons. Mensen op straat zouden wel denken...


Het gala feest was zelf ook erg leuk. Er was live muziek en er werd door iedereen gedanst.

With love,
Amber







Geen opmerkingen:

Een reactie posten