donderdag 12 april 2012

Therme Lomi Lomi Bodymelt


Mmm, ik ben gek op cocos! Vooral de Lomi Lomi lijn van Therme ruikt echt heerlijk. Vandaar dat ik ook zo'n beautycase op de Huishoudbeurs kocht met allerlei heerlijke Lomi Lomi producten. De scrub en de showergel zijn heerlijk, maar van één product was ik echt flabbergasted. Dat was de Bodymelt. Mmmmmm.



De Bodymelt is echt een huge pot, waar 250 gram(!) inzit. Natuurlijk is een pot niet zo hygiënisch als een (pomp)fles of tube, maar als je er met droge handjes ingaat, moeten er zo min mogelijk bacteriën inkomen. Maar waarom is het product nou zo lekker? Nou, de substantie is iets waar ik fan van ben. Het is niet zo vloeibaar als een bodylotion en niet zo dik als een bodybutter. Eigenlijk is de substantie precies goed.


Therme over de Bodymelt: THERME Lomi Lomi Bodymelt is een combinatie van kokosolie en pure Frangipani bloem. De Bodymelt smelt direct op de huid en trekt snel in terwijl de huid langdurig wordt gehydrateerd, gekalmeerd en verzorgd. De Nomi vrucht is bekend om zijn huid kalmerende en verzachtende eigenschappen, bijvoorbeeld na het zonnen; uw bruine teint wordt levendiger en stralender. Een exotische geurbeleving van de beautybloem Frangipani en de paradijselijke kokosnoot.

Inderdaad, de Bodymelt trekt heel snel in, maar mijn huid voelt de hele dag gehydrateerd. Als een aftersun heb ik hem natuurlijk nog niet kunnen testen, maar dat ga ik gauw doen. Het zou een super alternatief zijn als je bijvoorbeeld allergisch voor Aloë Vera bent.


Eigenlijk ben ik uitsluitend positief over dit product. Ik geloof dat hij gewoon bij de drogist te koop is en zo'n 8 euro kost. Het enige nadeel is dat je er met je vingers in moet, maar aan de andere kant, was die bouncy substantie er ook niet geweest. Het is namelijk te dik voor een tube of pompfles. Je moet wel van de geur van kokos houden, hoewel die geur niet heel erg sterk is in combinatie met de Frangipani bloem. Anders kan je ook nog kijken bij de andere producten van Therme of er een geur voor jou bijzit, er is keuze zat.

With love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten