dinsdag 5 juni 2012

FOTD Sleek Storm Palette

Hier de beloofde look van het sleek storm Palette. Ik ben ontzettend blij met dit palette! Ook vind ik de look erg goed gelukt, al zeg ik het zelf.










Ik wil al zo lang zo'n look maken, maar ik had nooit echt de goede kleuren ervoor. Goed, wat ik gedaan heb: Ik begon met de highlighter (1) onder de wenkbrauw en in mijn binnenste ooglid. Daarnaast bracht ik de de gouden kleur (2) op het midden van mijn ooglid aan. De donkergoene kleur (3) is super gepigmenteerd. Ik heb een heel klein beetje op mijn kwast gedaan en dat heb ik deppend op mijn buitenste ooghoek aangebracht. De bruine kleur (4) was perfect voor in mijn arcadeboog en heb ik vervaagd met een blendingkwast. Op het laatst nog wat extra goud en groen aan gebracht. Onder mijn oog heb ik de donkergroen laten overlopen in de goud. Eyeliner en wat mascara en klaar!



Ik heb een matte koraalkleurige blush van Etos op en een nude lipgloss - die gewoon hartstikke doorzichtig is - van labello.

With love,

Amber

2 opmerkingen: