zaterdag 2 juni 2012

Sleek Storm Palette


Mijn Oh So Special kindje heeft er weer een zusje bij! Toen ik vandaag over de Albert Cuypmarkt vandaag liep, stapte ik een willekeurige afrowinkel binnen, om te kijken of ze daar Sleek producten verkochten. Ik ging er zonder verwachtingen heen, maar toen ik engelen hoorde zingen wist ik zeker dat ik het Storm palette hier kon bemachtigen.




So I did. Oh So Special beviel me zo goed, dat ik ieder ander Sleek Palette ook wilde, maar slechts één per keer. Dit keer koos ik dus voor Storm. De verpakking is hetzelfde als ieder ander palette van Sleek. Mat, zwart en chique. Het wafelpatroontje in de oogschaduw is weg en is nu gewoon "patroontjesloos".


Ooo, opnieuw zingen de engelen weer. Wat een prachtige kleuren. Als je nu nog niet overtuigd bent kijk je mee naar de swatches, maar hé, wie is er nou nog niet overtuigd na het zien van dit palette?



Het enige nadeel van de Sleek oogschaduw is dat ze vrij zacht zijn en dat je niet te hard moet drukken, omdat de oogschaduw dan gaat brokkelen. Geluk bij een ongeluk, want bij zachte oogschaduw is de pigmentatie veel beter. Gewoon een beetje voorzichtig zijn met je make-up producten, maar ja, zo'n pareltje als dit bescherm je natuurlijk met je leven. Oké, misschien een beetje overdreven allemaal, maar ik ben gewoon blij met mijn Storm palette en ik zal hem met veel plezier gaan gebruiken. De oogschaduws van Sleek blijven ontzettend lang en goed zitten. Echt een aanrader dus. Verwacht snel een Face of the Day...

With love,

Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten