dinsdag 12 juni 2012

NOTD: Pearl with Rhinestones

Zo hé, een Nail Of The Day (NOTD) is lang geleden! Nu ben ik nooit zo fanatiek/handig/creatief met nailart, maar ik heb vandaag een nailart die ik al best wel een tijdje geleden gemaakt heb. Ik was het helemaal vergeten totdat ik de foto's weer tegenkwam, maar hé, beter laat dan nooit ;)








Ik vind de nagellak kleur van Manhattan zo mooi! Ik heb hem nooit op omdat hij niet dekt, maar het is de kleur 68A en daaronder heb ik een basic witte lak. Ik heb de Rhinestones vrij subtiel op alleen mijn ringvinger gedaan, maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om ze helemaal en/of op iedere nagel doen. Ik weet nog dat ik heel veel complimenten over deze nailart kreeg, misschien moet ik dit toch eens vaker doen!

With love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten