vrijdag 20 januari 2012

Filmpje: Spanning

Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik dit filmpje gemaakt heb. Voor het van Kunst moesten we een opdracht maken bij het thema Spanning. Mijn leraar stond erop dat ik weer eens een filmpje zo gaan maken, so I did. Ik heb het filmpje samen gemaakt met 3 goede vrienden van mij. We kregen er een 7,5 voor, wat hoog is, want mijn leraar is toch kieskeurig.



Ik heb hem van de week maar eens op youtube gezet, aangezien ik meer dingen dan fotografie in mijn portfolio wil. Zelf vind ik het resultaat enorm geslaagd en ja, ik moet er iedere keer weer om lachen als ik hem terug zie.

Met dank aan Circus Zandvoort, waar deze prachtige stoel staat en die we met liefde gebruikt hebben voor ons filmpje.

With love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten