zaterdag 14 januari 2012

Outfit + FOTD: Nieuwjaarsgala

Op school werd een nieuwjaarsgala gehouden en ik had al met vriendinnen afgesproken om voor chique te gaan. Ik denk dat dat aardig gelukt is met mijn jasje en mijn nieuwste aanwinst van de Zara: een supercute petrol tasje. Love it!



Als eerst mijn FOTD. Ik heb hier mijn ogen opgemaakt met de Grey Effects Eyeshadow van Manhattan. Wit in mijn binnenste ooghoek, grijs over mijn hele ooglid en zwart in mijn crease en buitenste ooghoek. Daarnaast heb ik nog een wing gemaakt met de liquid eyeliner van essence. Verder heb ik de compact foundation van Sephora gebruikt en een Bourjois blush in de kleur Rose de Jaspe.





En dit is mijn outfit. Outfit foto's zijn altijd mooier als ze buiten gemaakt worden, maar het was al donker en koud, brr.

With Love,
Amber

2 opmerkingen: