dinsdag 24 januari 2012

Shoplog Manhattan Make-Up + Swatches

Toen ik laatst in Alkmaar aan het shoppen was, liepen we langs de Prijsmepper, een winkel waarvan spullen van de Kruitvat en Trekpleister verkocht werden (volgens mij de producten waar ze niet meer van af konden komen). Wel wat leuke spullen, maar vooral zooi. Toen ik naar de uitgang liep, zag ik een display van Manhattan Makeup staan. Hé leuk, dat merk kocht ik in Duitsland altijd, lekker budget. Wat bleek? Alles wat twee euro! Helaas waren er geen testers en heb ik alles een beetje op de gok moeten kopen. Ook waren sommige dingen opengedraaid of zagen er smerig uit. Toch heb ik wat leuke dingetjes meegenomen, benieuwd?


Dit zijn de uiteindelijke spulletjes geworden: Twee oogschaduw trio's in de kleuren Grey Effects en Safari Effects, een mono in de kleur Fantasy Green, een wit oogpotlood, een gloss en een lipstick.

Perfect Eyes Eyeshadow Safari Effects
Snik Snik, onderweg is hij gedepotted en hij zit niet eens in een ijzeren pan. Toch vind ik het onwijs mooie oogschaduwkleurtjes met een supermooie shimmer. Op mijn arm lijkt hij niet heel goed gepigmenteerd, maar op mijn ogen is dat anders. Op mijn ogen is hij onwijs mooi. Ik ben fan van deze oogschaduw, maar moet wel oppassen dat ik hem niet op zijn kant neerleg, anders valt hij er weer uit.



Perfect Eyes Eyeshadow Grey Effects
Ik irriteer me aan die rode plek op mijn arm, daardoor komt de swatch niet zo mooi overeen. Ik vind hem echt prachtig namelijk. Deze had ik ook op naar mijn nieuwjaarsgala. Ook goed gepigmenteerd, geen fall-out en blijft lang zitten, maar gaat toch wel creasen na een tijd.



Collection Eyeshadow Fantasy Green
Ik ben toch iets minder blij met deze oogschaduw. In tegenstelling tot de andere twee pakt hij niet zo mooi op mijn oogleden. Hij is minder goed gepigmenteerd dan hij lijkt en je moet veel laagjes aanbrengen. Toch kan je hem wel mooi opbouwen met goede kwasten.



X-Act Eyeliner True White Waterproof
Ik zocht al heel lang een wit oogpotlood voor op mijn waterlijn. Het is een heerlijk creamy oogpotlood die ook lekker lang blijft zitten. Niks op aan te merken.



Long Lasting Gloss Glide Lipgloss
Een supermooie nude gloss die erg plakt, maar daardoor wel lang blijft zitten. Persoonlijk ben ik gewoon niet zo'n fan van plakkerige gloss (het verhaal dat je naar de bus loopt en je wind in je rug hebt en je meer gloss in je haar dan op je lippen hebt) Ook ruikt hij niet heel erg lekker maar ik vind de kleur wel onwijs mooi.




Bovenste swatch lipstick, middelste gloss en onderste lipstick en gloss over elkaar ;)

Perfect Creamy & Care lipstick
Een mooie lipstick die best wel mat is. Zo creamy vind ik hem eigenlijk niet. De kleur vind ik ook wel meh, hij is namelijk iets bruiner dan ik dacht. Jammer, maar bij bruine make-up staat hij wel mooier dan met koele make-up.




Over het algemeen ben ik best blij met de producten die ik gekocht heb. De oogschaduw trio's zijn erg mooi. Ook het oogpotlood is fijn en de gloss is erg mooi. De turquoise oogschaduw kan mooi opgebouwd worden. Helaas staat de lipstick niet zo mooi bij mij, maar misschien wel bij mensen met een donkerder huid? Ook zijn erg natuurlijk genoeg andere kleuren.

Ik weet niet waar in Nederland er allemaal prijsmeppers zitten en ik weet ook niet of ze in alle filialen Manhattan verkopen. Sowieso verkopen ze het in Duitsland dus mocht je daar binnenkort komen zou ik zeker wat van dit budgetmerk proberen.

With love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten