zondag 1 januari 2012

Happy Newyear!

Iedereen, beste wensen! Eindelijk is het dan 2012, een veel besproken jaar, o.a. het is het laatste jaar van de wereld volgens de maya's (hoewel ik daar niet in geloof). Nog veel belangrijker is iets waar ik al in de brugklas naar uitkijk, het is mijn examenjaar. Mijn goede voornemen is natuurlijk slagen, hoewel het geen ramp is als ik zak, maar als ik dit jaar slaag, ben ik gewoon klaar! Ik neem een tussenjaar, hoop een basisopleiding te doen op een kunstacademie, maar dat zien we nog wel ;) Nog een goede voornemen is meer fotograferen en meer sparen, voor mijn geweldige camera, tja, ik moet toch iets doen voor een goede portfolio. Ook gaat dit een super jaar worden met leuke dingen die er staan te gebeuren. Ik ga met een vriendin een paar dagen naar valkenburg, shoppen in maastrichten en aken. Ook ga ik een dagje shoppen in Londen en ik hoop dat ik dit jaar een kaartje voor Lowlands weet te bemachtigen. Het gaat een super jaar worden, net als de vorige drie jaar!

Een heel positief, gezond, gelukkig en liefdevol 2012!

With love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten