zondag 28 augustus 2011

Blog Pics #1

Oké, hoe ga ik beginnen? Het is vakantie, chillen, niets doen en bloggen zou je denken. Nee, ik werk, werk en ik werk. Ik wil zo graag een spiegelreflexcamera en daar moet ik voor werken. Hoe leuk ik bloggen ook vind, ik heb niet zo veel tijd en mijn inspiratie is ook minimaal op het moment. Vandaar dat ik het makkelijker voor mezelf ga maken. Ik ga doen, waar ik goed in ben en waar ik van hou. Ik ga voortaan elke dag met mijn camera foto's maken van leuke dingen die ik in mijn leven doe, mooie dingen waar ik een leuk lomo effectje onderzet, concerten die ik regelmatig bezoek en wauw momenten waar een foto van gemaakt moet worden. Dit zal een paar keer in de week gebeuren, maar ik schrijf ook maar al te graag artikel over iets leuks. Ik geef alvast een voorproefje Blog Pics:



Nice: Chef'Special op Haarlem Jazz, beste concert van ze, die ik tot nu toe gezien heb.



Ook Nice: Waylon @ Vondelpark. Wat is dat toch met die sfeer in het vondelpark? De sfeer is altijd goed.


Toch wel één van mijn favoriete lakjes: Essence Colour & Go You Belong to Me


Hoe kan een lamp fotograferen zo kunstzinnig zijn?

Dusss, snappen jullie nu een beetje wat ik bedoel? Ik bezoek regelmatig concerten en doe naast werken ook genoeg leuke dingen.

With Love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten