donderdag 18 augustus 2011

OPI Melted in the Sun

Yes, ik heb mijn allereerste OPI lakje gekocht! Het is kleur M27, Melted in the Sun, een geweldig oud-roze lakje met gouden shimmer. Het is echt de mooiste nagellak die ik heb. Kijk je mee naar the swatches?

In kunstlicht

In daglicht

Zie je hoe mooi hij is? De verkoopster van Sephora gaf me trouwens een laktip mee: Als je eerst een dun laagje aanbrengt en daarna een dik laagje, dan blijft de lak veel langer zitten. Ik ben benieuwd of ze gelijk heeft. Oja, ik heb hier drie laagjes aangebracht, eerst een dunne, daarna een dikke en daarna een gewone. Heel dekkend is de lak dus niet, maar ik wil gewoon dat hij mooi tot zijn recht komt, dus dan maar een laagje meer.

Ik ben echt heel erg blij met mijn OPI lakje. Het kwastje vond ik erg goed en hij lakte erg fijn. Ik kan niet wachten om meer OPI lakjes te kopen!

With Love,
Amber

p.s. Heb jij een OPI lakje?

1 opmerking: