zaterdag 20 augustus 2011

Leuke minifilms

Ik ben gek op films. Helaas heb ik er niet altijd tijd voor om films van 2 uur te kijken, maar daar is een hele goede oplossing voor! Namelijk minifilms van een paar minuten. Vimeo is daarvoor echt een geweldige site, maar is wel een beetje kunstzinnig. Ik laat een paar minifilms zien die ik echt geweldig vindt en wel een paar gezien heb.



Oh my god, ik geloof dat ik dit filmpje wel 50 keer heb gezien. Ik kon er maar geen genoeg van krijgen. Dit was dan ook in mijn "Liefde voor Panic! at the Disco- tijd" en vooral liefde voor de zanger, Brendon Urie. In dit filmpje zie je Brendon die eruit ziet als een nurd, die naar Butch Walker gaat. Butch Walker is een bekende producer in Amerika, maar in dit filmpje speelt hij een psychopaat, een kanibaal, een serial killer, hoe wil je het noemen? Overdreven nep, dat wel maar ik blijf er om lachen.



Ten eerste: Ik heb heel vimeo en youtube afgespeurd om een goeie versie te zoeken, maar blijkbaar zijn er rechten opgekomen. Nergens is meer een Engelse versie te vinden. Ze zijn allemaal nagesynchroniseerd in vreemde talen. Vandaar de Italiaanse ondertitel. Denk die dan maar even weg ;)

Blinky TM gaat over een robotje (blinky) die in huis wordt gehaald om het jongetje bezig te houden. Zijn ouders maken alleen maar ruzie, waar hij enorm onder leidt. Hij behandeldt Blinky als oud vuil, maar dan neemt Blinky wraak...



Ik kan maar één ding zeggen: kippenvel. Hoe is het toch mogelijk om in 3 minuten zo'n prachtige film in elkaar te zetten? Ik ga niet zeggen waarover de film gaat. Kijk maar gewoon ;)Het is maar drie minuten.

Zo, ik hou het maar bij drie films, anders ben je alsnog 2 uur aan het kijken, haha.

Welke film vond jij het leukst?

With love,
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten